Analiza concurenței de pe Internet

Cînd ne gîndim la reclama comapniei noastre proprii, trebuie să verificăm ce face in acest sens concurența noastră directă. Auditul concurenței se realizează în primul rând pentru a vedea ce formă de publicitate și ce cuvinte cheie sunt considerate cu valoare de publicitate. Cu mare probabilitate putem presupune că o astfel de publicitate va fi profitabilă și pentru afacerea noastră. În al doilea rând, dacă există o nișă de publicitate, nu a fost încă exploatată de competiție. Apoi, veți dori să se concentreze pe ea pentru a obține un avantaj competitiv. Al treilea motiv este că o astfel de analiză va evita greșelile comise de concurența.

Ca parte a analizei, studiem optimizarea site-urilor selectate ale concurenței în ceea ce privește SEO și verificam modul în care pagina este legată, și la care cuvinte sunt poziționate. De asemenea, vom efectua o monitorizare pe Internet, o singură data, pentru site-urile concurente testate, numele companiilor și ale produselor. Crearea în acest fel de cuvinte cheie de bază pentru care concurența este poziționata sau publicitata, precum și dacă și cât de competitiv este site-ul dvs., conduce buzz marketingul și alte activități în domeniul ePR.

Avantajele analizei concurenței:

  • identificarea frazelor la care este poziționata concurență,
  • imaginea prezenței concurenței pe internet,
  • avem site-uri web de bază pe care concuernța face reclama,
  • se gasesc, nișe neexploatate de publicitate,
  • se invață din greșelile altora.