Publicitate contextuală Google AdWords - link-uri sponsorizate (PPC Marketing)

Publicitatea contextuală Google AdWords, cunoscuta sub numele de link-uri sponsorizate, este o formă de publicitate ca raspuns "adecvat" pentru întrebarea pe care a cerut-o utilizatorul Google, sau ca raspuns adecvat la conținutul unei pagini web pe care este afișată. Publicitatea se realizează în PPC sistem (Pay per click), adica să plătească într-un moment în care publicitatea va aduce utilizatorul pe site-ul web. Administrând campaniile AdWords pentru clienții noștri, analizăm oferta companiei, conținutul unei pagini web de publicitate și de afișare pentru cuvintele cheie, în conformitate cu oferta și conținutul paginii.

Cele mai multe sisteme de publicitate contextuale (inclusiv Google AdWords) sunt asociate cu motoarele de căutare populare pe Internet și portaluri, deoarece link-urile sponsorizate vor apărea, de asemenea, pe lângă (sau mai sus), rezultatele căutării pe site-uri, cum ar fi agerpres.ro, mediafax.ro sau stirileprotv.ro. Conținutul anunțului corespunde la o interogare care a cerut-o internautul, motorului de căutare. Cea mai comuna publicitate contextuală este sub formă de cutii sau link-uri sponsorizate, dar poate fi, de asemenea, sub formă de afișare de publicitate display sau publicitate video. Cele mai populare programe in România, în funcție de context sunt anunțurile Google AdWords.

Avantajele utilizării campanii PPC

Link-uri sponsorizate (Campanii AdWords) sunt un mediu de publicitate foarte flexibil. 

Bugetul de publicitate pe campanie AdWords poate fi flexibil. Se poate porni de la câteva sute de lei pe lună, putînd fi schimbat în orice moment. Publicitatea se poate opri sau relua. Bugetul poate modela liber forma de publicitate, pornind de la un text link simplu și terminând cu video. Este posibil să se determine pe ce va apărea anunțul paginii, în ce moment, și chiar și pe ce teritoriu. Un alt avantaj al publicității contextuale este o modalitate de soluționare pe un "Pay per click", adică plata pentru fiecare clic al utilizatorului. În conformitate cu ipotezele acestei forme de program client de publicitate, se plătește doar pentru clienții care l-au vizitat de fapt, atrași de conținutul anunțului. Ca și în cazul poziționării publicității contextuale, campania dvs. AdWords ajunge numai la clienții potențiali care sunt deja interesați de un produs sau de un serviciu potențial.

O acțiune eficientă bazată pe campanii AdWords

Compania Gebuko este un partener certificat Google AdWords (AdWords Professional). Google admite astfel de certificate numai companiilor cu experiență dovedită în derularea de campanii adwords și angajeaza personal profesionist, adica persoane certificate cu Adwords Qualified Individual. Pentru fiecare dintre clienții noștri, ne pregătim alegînd individual strategia de publicitate, ținând cont de capacitățile și nevoile clienților noștri. Campaniile noastre Google AdWords sunt monitorizate în mod constant de către specialiștii noștri și modificate, dacă este necesar. Noi combinăm campaniile de link-uri sponsorizate cu alte forme de internet marketing, mai des cu poziționare de site-uri, astfel încât, cu cel mai mic cost, să ajungem la cât mai mulți clienți potențiali.