Campanii DigitalPR - relații publice pe Internet

DigitalPR este un serviciu destinat îmbunătățirii imaginii companiei dvs. pe Internet. Ca parte a acțiunii digital PR noi concentrăm, construim și promovăm informații favorabile companiei, și eliminâm în același timp, comentariile negative despre companie sau produs. In cadrul DigitalPR vom efectua activitati marketingului nativ si recenzii în șoaptă, comentarii sponsorizate și poziționare. Studiile arată că aproximativ 90% dintre utilizatorii de Internet caută informații on-line cu privire la bunuri și servicii, înainte de a face o achiziție. Din cauza mutitudinii de informații de pe Internet, motoare de căutare, cum ar fi Google, lucreaza slab și nu mai pot separa informațiile valoroase de cele nevaloroase. Prin urmare, un fenomen foarte comun, care apare atunci când se caută informații despre o companie, sunt uneori, comentarii negative. Astfel de informații postate de către clienții nemulțumiți sau competitori, conduc adesea la o scădere a vânzărilor, mai ales în cazul în care acestea apar în rezultatele căutării.

Conducerea campaniilor DigitalPR nu numai reduce doar șansele de a găsi opinii negative despre compania dumneavoastra, dar ofera pentru un potențial client, un stimulent final ca să achiziționeze bunuri sau servicii.

Clientul tentat de publicitatea de televiziune, panou, link sponsorizat, banner pe portal sau orice altă formă de publicitate, își va conduce pașii pentru a căuta pe web (de ex. Google) pentru a obține informații suplimentare. Publicarea informațiilor pozitive în presă, pe Internet si social media precum și poziționarea acestora, face ca un client care nu a decis încă ce ofertă să achiziționeze, să aleagă compania cu care există un fond de articole pozitive și valoroase.

Publicațiile noastre se vor plasa și poziționa în mass-media electronice, portaluri industriale și locale, și naționale. Conducem pentru dvs. marketing social, blog-uri corporative, organizam conferințe de presă virtuale. Punem și poziționam imaginile pe rezultate video YouTube și Google. La sfârșitul anului vom monitoriza în mod continuu Internetul pentru a urmări în jos efectele acțiunilor noastre sau apariția unor informații necontrolate despre compania dumneavoastra pe Internet.