Campanii AdWords - remarketing

Obiectivul campaniei remarketing este de a încuraja utilizatorii existenți ai site-ului pentru a reveni lucru posibil prin publicitate AdWords. Utilizatorii de Internet, de obicei, înainte de a decide să achiziționeze un produs sau serviciu viziteaza un număr de site-uri web. De multe ori, între primele explorari și decizia de a cumpăra trece un număr de zile sau chiar de săptămâni. Odată ce ați decis ce doriți să cumpărați, începeți din nou să căutați un site pentru achiziționare. Chiar dacă ați luat o decizie și site-ul nostru v-a interesat, nu există nici o siguranță că veți veni înapoi la noi. Campania de remarketing permite "recuperarea" unor astfel de clienți prin promovare AdWords.

Anunțurile din cadrul remarketingului afișează utilizatorii actuali ai site-ului dvs. atunci când vizitați alte site-uri web, folosind motorul de căutare Google. Utilizatorul de internet vede produsul publicitar, care a arătat un interes în timpul vizitelor anterioare site-ul nostru. Astfel de acțiuni completează alte forme de publicitate online, în creștere în mod eficient de vânzări.

Modul de bază în remarketing este de a direcționa anunțuri către toți utilizatorii site-ului. Acest lucru înseamnă că orice persoană care vizitează site-ul companiei dvs., este posibil să vadă anunțuri încurajatoare de returnare.

Aveți posibilitatea să creați o listă de remarketing de utilizatori care au vizitat site-ul, dar nu au efectuat conversii sau nu au cumpărat, pentru a-i încuraja să se întoarcă la pagina.

În cazul magazinelor online apar utilizatori care încorporează coșul de cumpărături, dar nu și finalizarea tranzacției. De multe ori le lipsește unor astfel de clienți, foarte puțin pentru a lua o decizie de cumpărare, dar prin remarketing campanii AdWords pot fi încurajați să facă acest lucru.

Anunțurile remarketing pot viza, de asemenea, utilizatorii cu interese specifice. Google analizează comportamentul utilizatorilor și paginile vizitate de ei, iar apoi creează un profil al intereselor lor. Mulțumirile campaniei de remarketing pot fi adresate grupurilor cu caracteristici specifice, iar anunțurile vor apărea în rețeaua de conținut Google.

Cel mai mare avantaj al remarketing (promovare Adwords) este personalizarea,

adică, posibilitatea de a trimite publicitate adaptată la așteptările unui anumit om. Campaniile de remarketing se concentreză asupra oamenilor și așteptărilor lor, astfel încât acestea să fie mai convingătoare și motivante.

Chiar și utilizând deplin alte instrumente de publicitate de Internet Marketing - SEO, SEM si programe de afiliere - încă apar utilizatori care merg cu aceste anunțuri pe site-ul companiei, dar nu vor deveni clienții săi. Remarketing face politica de publicitate pe internet, care va fi completă și va încheia procesul de publicitate, se va asigura că a făcut totul pentru a crește vânzările din această pagină.

Mulțumiri campaniei AdWords:

  • urmeaza o creștere a gradului de conștientizare și de credibilitate a brand-ului, 
  • îmbunătățește eficiența tuturor celorlalte forme de publicitate, 
  • crește șansele de selecție și de creștere a vânzărilor.