Content Marketing

Clienții sunt deja obosiți de publicitatea tradițională care poate bloca în mod eficient astfel de mesaje deja la un nivel subconștient. Cel mai bun mod de a câștiga încrederea și loialitatea clienților este de a le oferi informații tangibile, fiabile și valoroase. Postarea interesantă și conținutul dorit de ei, face din companie, un expert în domeniu, capabil să înțeleagă nevoile acestora. Raspunzînd în mod adecvat nevoilor clientului, mesajul creat în cadrul strategic Content Marketing, fac ca utilizatorii de Internet să constate "singuri" oferta companiei. Această abordare a strategiei de marketing poate construi în mod eficient încrederea destinatarilor, și a clienților de brand. Marketing-ul de conținut este strategia de a crea și a publica un conținut valoros, care va interesa și va atrage un anumit grup de clienți. Scopul marketing-ului de conținut este de a crea un impact deosebit asupra consumatorului și de a genera profituri pentru companie.

Marketing-ul de conținut este un puternic instrument de afaceri, care va ajunge la mii de oameni cu un mesaj care nu este indiferenta față de ei, și care, în același timp, îi motivează să ia anumite atitudini și decizii. Conținutul de marketing va face consumatorul să se opreasca, să gîndeasca și să-și modifice comportamentul, în conformitate cu intențiile companiei. Content Marketing este singura ramură de marketing, care are abilitatea de a avea un angajament real față de grupul țintă și de a construi o relație autentică cu el. Aceste noi relații publice duc la înlocuirea mijloacelor tradiționale.

De ce Content Marketing… afectează clienții mai eficient decât publicitatea?

Pentru că ei au, datorită acestuia, anumite avantaje: pot să extragă din bogăția de cunoștințe valoroase, opinia experților sau consultanță de specialitate. Oferind clienților actuali și potențiali, informații de înaltă calitate, motivează profitabillitatea din punct de vedere al acțiunii de consum. Această informație este "capitalul intelectual", care are valoarea lui reală și se traduce în viața umană. Distribuția acesteia în procesul de comunicare de marketing produce rezultate concrete: atrage atenția destinatarului, aboneaza la newsletter, completeaza formularul de contact, participa la concurs, iar la final, achiziționeaza și repeta regulat.

Content Markentingul se face cu ajutorul rețelelor sociale, articole de specialitate pe portaluri de internet, buletine, studii de caz sau conducera blog-lui de firma prin instrumente de tip text, webcast și e-video, etc.

Cu Content Marketing compania castiga:

  • încrederea și loialitatea clienților, 
  • imaginea unui expert în industrie, 
  • interval mai mare pentru a ajunge la consumatori, 
  • un interes sporit în site-ul companiei, 
  • mai mare conversie a potențialului pentru clienți reali, 
  • creșterea vânzărilor.

Content Marketing este acum considerat unul dintre instrumentele de marketing cele mai eficiente.