Opinii sponsorizate

Peste 90% din deciziile de cumpărare luate de către consumatori, se bazează pe opiniile prietenilor sau cumpărătorilor virtuali anteriori ai produsului. Consumatorii fac achiziții sub influența zvonurilor, ocolind de multe ori cel mai mic pret în schimbul asigurării magazinului de servicii de calitate și a calității produselor. Comentariile postate, de exemplu, pe Internet, forumuri, magazine și site-uri de comparație sunt tratate ca opinie neutră, care nu sunt reclamă și de aceea sunt credibile.

Cele mai multe dintre achizițiile efectuate de clienți, depind de cantitatea de feedback pozitiv, care are un agent de vânzări. Un număr mare de feedback pozitiv inspiră un sentiment de încredere pentru clienți, convingându-i să achiziționeze din firma aceasta, în loc să ia de la concurenții care sunt recomandați mai rar. Clienții potențiali sunt, de asemenea, mult mai dispuși să acorde o atenție sporită la produsele mai cunoscute decât la cele care nu au opinii sau comentarii.

Publicarea opiniilor ajută la crearea unei imagini pozitive în magazinul online de afaceri sau de produse și la creșterea vânzărilor în întreaga gamă de produse sau servicii. In plus, publicarea avizelor sponsorizate contracarează în mod eficient efectele PR-lui negru și intrările negative, ceea ce poate publica concurența.

În site-uri de comparație, cum ar fi price.ro, compari.ro sau serviciu de opinii onlinereview.ro cele mai bune și mai puternice companii au promovat zeci de mii de feedback-uri pozitive. De ei depinde pozitia în clasamentul deciziilor de comparație și de cumpărare de către clienți, care se traduce prin cantitatea de bunuri vândute. Cu zeci de opinii despre vânzări, în magazine, acestea ar putea crește de două ori sau mai mult chiar, în comparație cu magazinul cu același statut, care anterior nu a avut nici o opinie.

Pentru că noi conducem opinii sponsorizate, dumneavoastra veți obține mai multe păreri care susțin compania pe unele site-uri de comparare a prețurilor, magazine, site-uri web, cataloage sau forumuri on-line, care vă vor permite să construiți o imagine pozitivă a companiei și a produselor și creșterea vânzărilor.