Optimizare SEO – optimizări ale paginilor www

În pregătirea sau desfășurarea unei campanii de publicitate funcția principală a Internetului este de a pregăti un plan pentru o astfel de campanie in vederea optimizarii site-ului. Apoi se verifică în mod regulat eficacitatea acestuia. Desfășurarea campaniei de publicitate "prin neprevazut" este cu siguranță o manifestare fantezistă, dar e posibil cu ceva noroc să fie o activitate profitabilă pentru companie. Noi, însă, oferim clienților noștri audituri conduse și planificate prin campanii de Internet publicitar pentru optimizarea site-ului. Un astfel de audit va permite utilizarea rațională și eficientă a fondurilor alocate pentru comercializare, economisind timp, bani și nervi. Oferim mai multe tipuri de audit, în funcție de nevoile clienților noștri prin procedura optimizare site SEO.

Auditul de competitivitate a pieței

Ca parte a acestui audit, a verifica potențialul de publicitate de marketing pe Internet pentru industria selectată, vom căuta cea mai eficientă formă de publicitate și vom estima costurile legate de funcționarea unei campanii de publicitate. Auditul concurenței pe piață este conceput pentru companiile care intentioneaza să facă publicitate pe internet, poate fi de asemenea utilizat pentru a pregăti un plan de afaceri. Alegem frazele care au cel mai mare potențial de publicitate, verificam în ce fel face reclamă concurența noastră potențială, elaborăm unele orientări pentru funcționalitatea site-ului. Realizarea acestui tip de audit durează de la două până la patru săptămâni.

Auditul de poziționare

Acesta este utilizat pentru a verifica eficacitatea poziționării întreținute de către o terță parte. Verificam dacă poziționarea este efectuată în conformitate cu acordul, analizăm tehnicile utilizate, tehnicile de poziționare în ceea ce privește conformitatea acestora cu regulile motorului de căutare Google și estimam eficiența campaniei sale publicitare. Poziționarea auditului durează până la două săptămâni.

Auditul de optimizare a site-ului Web

Scopul optimizării auditului este verificarea dacă site-ul a fost efectuat în conformitate cu cerințele de poziționare și gradul de utilizare pentru utilizator. Poziționarea unei pagini prost scrise este mult mai costisitoare și mai complicată decât cea scrisă de mână și în mod corect. Paginile care nu sunt adaptate în mod eficient pentru utilizatori, duc la pierderea acestora. În cazul în care optimizarea site-ului nu a fost făcută anterior, în unele cazuri, poziționarea site-ului poate fi chiar imposibilă. Noi examinăm, printre altele, istoria domeniului de hosting, performanța de găzduire, compatibilitatea software-lui paginii cu starndardele, unicitatea și selecția de conținut și meta tag-urile, structura internă de legătură a serviciului și gradul de utilizare web. Optimizarea auditului durează o săptămână.

Noi optimizăm site-urile pentru funcționarea de poziționare organică și performanța site-ului. Mai jos sunt cele mai frecvente deficiențe ale situri-lor pe care le îmbunătățim în timpul efectuării optimizării noastre de cod și de conținut.

 

Optimizare de cod:

Optimizarea conținutului:

 
  • Instalarea sau optimizarea Mod Rewrite adica sistem de link-uri prietenoase, 
  • Îmbunătățirea paginii prin timpul de încărcare
  • un indicator PageSpeed Google,
  • Optimizare CSS, 
  • Optimizare JS, 
  • Definirea directivelor de control cache atunci când este creată pagina, 
  • Transferul de conținut de compresie între server și browser, 
  • Încărcarea asincronică a plugin-urilor JS,
  • Optimizare grafica, 
  • Dezactivarea etag-urilor sau modificarea aplicării lor, 
  • Alegerea hosting-ului potrivit - cu un timp de răspuns adecvat, o capacitate adecvată și un timp de funcționare corespunzătoare, 
  • Construcția site-ului în coada lunga (poziționare Long Tail), arborele ierarhic care leagă site-ul.
  • Meta tag-uri (titlu, descriere, cuvinte-cheie), 
  • Antete, 
  • Conținutul paginii, 
  • Duplicat, subpagini și pagini în total (dublu exemplar intern și extern), 
  • Racordaj (link-uri către categorii majore, link-uri către site-uri externe), 
  • Harta site-ului.

 Alte ghiduri de optimizare site:

  • Utilizarea de Flash, JS și alte tehnici de vizualizare pe pagină,
  • Utilizarea tuturor tipurilor de Introduceri,
  • Redirecționări 301, în interiorul paginii,
  • Verificarea totala a serviciului pentru conformitate cu standardele W3C, 
  • Serviciul de conformitate cu liniile directoare oficiale pentru webmasteri https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=ro.

 

Prin optimizare, site-ul va fi mai ușor de utilizat de către user și de căatre motorul de căutare. Pagina va funcționa mai eficient și va fi mai bine poziționată - aceasta înseamnă interes sporit din partea potențialilor clienți.