Promovare site online

Poziționarea website-urilor este o acțiune care vizează obținerea site-ului ca poziție de top în căutarea de cuvinte cheie alese. Unul dintre cele mai importante elemente de poziționare este de a optimiza codul și conținutul site-ului, precum și de a crea back-link-uri care duc la ea.

Motorul de cautare dominant pe piața romaneasca este Google, motorul folosind servicii cum ar fi google.ro, tvr.ro, agerpres.ro, mediafax.ro și multe altele. Timp de mulți ani, cota de Google de căutări pe piața romaneasca, depășește 90%, ceea ce înseamnă că optimizarea și rang website-urilor este realizată în primul rând, ținând seama de criteriile utilizate de motorul de căutare Google.

Promovare site Google - mai bună decât publicitatea

Poziționarea este o formă foarte eficientă de publicitate online. Avantajul său principal este că ... nu este publicitate. Spre deosebire de formele tradiționale de publicitate, poziționarea ajunge doar la clienții potențiali care sunt deja interesați de produsul sau serviciul promovat. De exemplu, proprietarul câinelui prin tastarea cuvintelor cheie "mâncare pentru câini", sau vrea sa cumpere imediat astfel de alimente, sau este în căutarea de informații a ceea ce este cel mai bun vis a vis de mâncarea pentru câini, sau pentru câinele său, așa că ar trebui să cumpere produsele alimentare respective. În cazul în care utilizatorul merge on-line utilizînd procedura promovare site la oferta atractiva de mancare pentru caini – o cumpără. Utilizatorul mediu verifică doar primele rezultate de căutare, ceea ce înseamnă că clienții interesați să cumpere produsul, vor beneficia de pe paginile de ofertă, care sunt cele mai bune în rezultatele căutării. Pozițiile cele mai bune sunt asigurate de poziționarea site-urilor.

Poziționarea în Hărți Google

Vizibilitatea firmei in Hărți Google ajută potențialii clienți să ajungă la oferta companiei sau compania în sine, într-un mod similar ca și poziționarea în aceeași pagină Web. Unor clienți li se pare interesant găsirea companiei direct pe hartă în orașul lor.

Clientul zonei este de obicei un client bun, dar trebuie să se facă tot posibilul să nu ajungă la concurența unei străzi învecinate. Google Maps trebuie să creeze o intrare în care se descrie cu precizie o companie, produsele și locația acesteia, numele ei și un marcator de hartă pentru toți clienții potențiali din oraș și zonele înconjurătoare.

Mai mult decât atât, punerea în aplicare corectă a unei astfel de intrări, se va conecta pentru a afișa adresa paginii Web în rezultatele de căutare naturale sau prin Google AdWords, cu adresa companiei și mini harta afișata lângă rezultatele căutării. Această vizibilitate oferă credibilitate companiei, pentru client, înainte de primul contact și face mai ușor contactul viitor și vânzarea ulterioară.

Poziționare prin promovare site în străinătate

De asemenea, facem poziționare în străinătate de pagini Web și magazine online in Google, în țările: Germania, Franța, Anglia, Austria, Belgia, Republica Cehă, Slovacia, Polonia, Bulgaria și Ungaria.

Acţiunile noastre de promovare Google

Pentru fiecare site, ajustăm în mod individual metoda de poziționare. O abordare e necesară pentru poziționarea de magazin on-line, alta abordare de poziționare, necesită site-ul care e precum o carte de vizită pentru firma. Poziționarea long tail pentru magazine și servicii on-line este de a maximiza vânzările și profiturile companiei. Noi combinăm poziționarea celorlalte activități de marketing pe Internet, cum ar fi campanii publicitare, campanii de DigitalPR, Content Marketing, campanii în social media, depoziționare și copywriting.

Oferim servicii de optimizare în Romănia, în toate marile orașe: București, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Constanţa, Craiova, Braşov, Galaţi, Ploieşti, Oradea și multe altele.

Poziţionarea o percepem într-una dintre cele patru formule de plată (abonament, plata pentru poziția site-ului, plata pentru trafic, ponderea vânzărilor). Modelele de facturare sunt descrise mai jos:

Primul model - plata bonusului pentru pozițiile de căutare

Cuvinte cheie individuale se evalueză individual. Clientul plătește salariul nostru numai în cazul în care fraza a fost poziționată la anumite poziții în rezultatele căutării. La determinarea poziției, este luată în considerare, poziția medie lunară de fraze. Valoarea primei pentru poziție, variază în funcție de 1-3, 3-6 și 6-10 și se determină pe baza concurenței într-o frază dată. Cu ajutorul unor fraze în care există o concurență puternică pentru pozițiile 1-3 și un nivel scăzut de la sfârșitul TOP10, prețul dintre aceste intervale poate varia semnificativ. În acest model, dacă pozițiile realizate au fost mai mici decât 10, clientul nu plătește. În cazul unei fraze de cuvinte cheie foarte competitive, necesară cu o perioadă îndelungată de poziționare puternică, înainte de a intra în poziții înalte, poate fi atașată la taxa de abonament de pornire.

Al doilea model - plata pentru trafic

Acest model de plată este disponibil numai în cazul în care acesta poate fi poziționat ca număr activ mare de pagini unice sau pentru magazinele mari online sau site-uri web cu planul de cel puțin câteva mii de pagini (de la aproximativ câteva mii de produse). Clientul plătește în acest model pentru fiecare utilizator obținut. Prețul utilizatorului obținut variază de obicei între 5 și 20 de cenți, care este mult mai ieftin decât costul unui clic în reclama AdWords. Pentru a calcula numărul de utilizatori care vizitează site-ul, utilizăm de exemplu, statisticile Google Analytics instalate pe site. Sistemul de poziționare în acest model de decontare este întotdeauna poziționarea long tail.

Al treilea model - ponderea vânzărilor

Această opțiune nu se aplică în perioada inițială de cooperare, ci numai pentru clienții selectați după un anumit interval de timp necesar pentru un diagnostic bun al industriei și dezvoltarii unei cooperări strânse cu clientul, în ceea ce privește promovarea la diferite niveluri. Acest model este posibil numai în cazul magazinelor online și site-urilor mari, cu venituri în mod clar separate de pe Internet, pentru care vă punem la dispozitie o gama larga de servicii de internet marketing: poziționare, campanii de publicitate și marketing social sau, de exemplu, DigitalPR.